با گذشت چند روز از خبرها درباره تعویق جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در رابطه با پرونده‌های فساد، شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم از تحقیقات پلیس در رابطه با اتهام سوءاستفاده او از اموال عمومی برای ساختن جکوزی خبر داد.

روز سه‌شنبه بود که در خبرها‌ آمده بود، بعد از کنار گذاشته‌شدن بنیامین نتانیاهو از نخست‌وزیری، روند محاکمه وی در جریان پرونده‌های فساد مالی و اداری قرار است دوباره از سر گرفته شود. دادگاه قدس اشغالی در این روز اعلام کرد که جلسه بعدی محاکمه نتانیاهو در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) برگزار می‌شود.

وبگاه «تایمز اسرائیل» روز جمعه (امروز) در گزارشی به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، از آغاز تحقیقات تازه پلیس علیه نتانیاهو در رابطه با یک اتهام فساد جدید خبر داد.

طبق این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی در حال تحقیقات درباره ادعای صرف 15 هزار دلار از محل پول عمومی برای ساختن جکوزی در خانه شخصی نتانیاهو در شهرک قیساریه در کرانه دریای مدیترانه است.

طبق گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، هزینه ساختن جکوزی از محل پولی برداشته شده که قرار بود برای بهبود شرایط امنیتی منزل نتانیاهو صرف شود.

این رسانه البته در خبر خود ادعا کرده که نتانیاهو، همسر و دیگر اعضای خانواده او تا به این لحظه از تحقیقات، هنوز به انجام اقدامی غیرقانونی متهم نشده‌ و انجام کار غیرقانونی از سوی آنها محرز نشده است.

گفته می‌شود که تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی درباره ساختن جکوزی در خانه نتانیاهو، بعد از دریافت گزارش‌های حساب‌رسان دفتر نخست‌وزیر  و همچنین بررسی‌های دادستان کل آغاز شده است.

نتانیاهو و خانواده او به شدت ساختن جکوزی با اموال عمومی را «دروغ محض» خوانده و مدعی شدند، که از 20 سال قبل که خانه قیساریه را خریده‌اند، تاکنون هیچ جکوزی در آن ایجاد و نصب نشده است.

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس اپوزیسیون کابینه فعلی این رژیم در پیامی در صفحه فیس بوک خود دفتر دادستان کل این رژیم را متهم کرد یک داستان ساختگی علیه او درست کرده است.

بنیامین نتانیاهو در این پیام همچنین کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی و خبرنگار منتشر کننده خبر ساختن جکوزی در منزل قیساریه را به شکایت و دادگاه تهدید کرده است.