محمد عفیف، مسئول رسانه‌ای حزب الله لبنان در واکنش به اقدام  آمریکا در مسدود کردن برخی سایت‌های ایرانی و محور مقاومت اعلام کرد: آمریکا با این اقدام زشت قصد دارد واقعیت جنایات خود و همپیمانانش علیه ملتهای مظلوم منطقه به ویژه مردم فلسطین و یمن را پنهان کند.

او افزود: حزب الله ضمن ابراز همبستگی با این سایتها حمایت خود را از آن‌ها اعلام می‌کند. هیچ قدرتی نخواهد توانست نور حقیقتی را که این سایتها منتشر می‌کنند، پنهان کند.

این مسئول حزب الله همچنین خواستار کمپین همبستگی با این سایت‌های خبری شد تا بتوانند به رسالت انسانی و صادقانه خود ادامه دهند.

دولت آمریکا روز سه‌شنبه و‌ب‌سایت‌های «العالم» و «المسیره» را مسدود کرد. در پیام اخطار برای دسترسی به این وبسایت ها آمده است: «این دامنه از سوی آمریکا مطابق با حکم ۱۸ و ۵۰ توقیف و مطابق با بخشی از اقدامات قانون دفتر صنعت و امنیت مسدود شده است.»

پس از العالم و المسیره، دولت آمریکا وب‌سایت شبکه خبری پرس تی‌وی را نیز مسدود کرده است.

بررسی ها نشان می‌دهد که چند وب‌سایت دیگر متعلق به مقاومت نیز مسدود شده است.

وبسایت شبکه «المعلومه» نیز از ‌سوی دولت آمریکا مسدود شده است.

وزارت دادگستری آمریکا  روز گذشته در توجیه این اقدام غیرقانونی خود در بیانیه‌ای به دستاویز «نقض تحریم‌های آمریکا» متوسل شد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که آمریکا و کشورهای غربی همواره مدعی حمایت از آزادی بیان هستند و از این موضوع در جهت اعمال فشار به دیگر کشورها استفاده می کنند.