منابع خبری از تجهیز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با شمار دیگری از جنگنده‌های نسل پنج اف-35 ساخت آمریکا خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در روزهای گذشته سه فروند دیگر جنگنده رادار گریز اف-35 برای نیروی هوایی رژیم اسرائیل ارسال کرده است.  اینک با احتساب این سه جنگنده، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به 27 فروند از این نوع هواپیما تجهیز شده است.

چندی قبل رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب کرده است. کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری را  برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است.

خبرنگار شبکه ۱۳ این رژیم نیز در این زمینه گزارش داد که نیروی هوایی این رژیم قصد دارد جنگنده‌ها و هواپیماهای سوخت‌رسان جدید خریداری کند. آمریکا از جمله تامین کنندگان اصلی تسلیحات رژیم اسرائیل است.

«اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی از یک فاجعه در نتیجه تکیه زیاد تل‌آویو به نیروی هوایی و کم شمردن موشک‌های زمین به زمینی که «اسرائیل را محاصره کرده»، خبر داد.

این مقام سابق صهیونیست در یادداشتی در وبگاه  «میدا» نوشت: «کارآیی نیروی هوایی  برابر صدها هزار راکت و موشک در ایران، غزه و لبنان در حال کاهش است. در رویارویی احتمالی آینده هزاران موشک به جبهه داخلی رژیم اسرائیل شلیک خواهد شد که یک فاجعه تبدیل می‌شود به خصوص آنکه برتری نیروی هوایی در حال کاهش است.»