مهندس «نصر الشَمَّری» سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء ، در سالگرد انقلاب مردمی بحرین گفت که مقاومت عراق  متعهد است که به‌هیچ‌وجه از مسأله بحرین شانه خالی نکند و همه امکانات و تجربیاتش را در مردم بحرین قرار خواهد داد.

الشمری در بیانیه گفت که همدستی ظالمان و مستکبران علیه مردم یمن، رهاوردی جز ایمان نداشته است و چه‌بسا که تعداد اندکی، جمع بسیاری را شکست دهند؛ حقیقتی که می‌تواند در مورد ملت صبور و غیور بحرین مصداق یابد.

در این بیانیه آمده است: «در هر کوچه بحرین این ندا به گوش می‌رسد که: مکرهایتان را به‌کار ببندید، اما نمی‌توانید آنچه با خون، صبر و پایداری حک شد را از بین ببرید. نوجوانان بحرینی با شجاعتی همانند قاسم بن الحسن (ع) همه لذت‌های دنیا را ترک کردند و مرگ را شیرین‌تر از عسل می‌دانند.»

الشمری با بیان اینکه ملت بحرین از خاستگاهی حسینی و صبری زینبی برخوردارند، از سکوت جامعه جهانی در قبال سرکوب انقلاب بحرین انتقاد کرد و گفت: «وجدان جهانی چشم و گوش خود را بسته و بوی خون مردم بحرین به مشامش نمی‌رسد. حتی اگر بوی خون را حس کند، باز هم بوی نفت را ترجیح می‌دهد!»

او در این بیانیه افزود: «برادرانتان در مقاومت اسلامی عراق از روز اول با شما هم‌درد بودند. ما به صبر و جهاد شما درود می‌فرستیم و به آن افتخار می‌کنیم. مقاومت عراق که شکست اشغالگران آمریکایی و نابودی تروریسم داعشی و وهابی را در کارنامه دارد، متعهد است که به‌هیچ‌وجه از مسأله بحرین شانه خالی نکند و همه امکانات و تجربیاتش را در اختیار شما قرار خواهد داد.»

سخنگوی نجباء در پایان تأکید کرد که مقاومت عراق حاضر به نقش‌آفرینی در همه کشورهای محور مقاومت است و در این راستا هرجا که به آن نیاز باشد خط‌شکن خواهد بود و به اعتراض و عصبانیت دست نشاندگان آمریکا اعتنایی نمی‌کند.