مری ترامپ ، برادرزاده دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت امروز که عمویم قرار است کاخ سفید را ترک کند بدترین روز زندگیش خواهد بود. 

مجری سی ان ان در گفتگو با مری ترامپ گفت: رئیس جمهور ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود اذعان نکرد که دیگر رئیس جمهور نخواهد بود، به شکست خود اعتراف نکرد، از جو بایدن نام نبرد و البته در مراسم تحلیف شرکت نخواهد کرد. با توجه به این که او به طور ضمنی به آنچه از دست داده، اذعان کرده است، فکر می‌کنید الان چه حالی دارد؟

مری ترامپ گفت: شاید امروز بدترین روز زندگی اش باشد. چون زمان به سرعت دارد می‌گذرد و دوره (ریاست جمهوری) او به پایان می‌رسد. موضوع دیگری است که می‌خواهم به آن اشاره کنم: این سخنرانی، کمی یادآور یکی از (پیام های) ویدئویی وی درست بعد از شورشی است که آن را تحریک کرده بود. در آن (سخنان) ویدئویی، او گفت جنبش تازه آغاز شده است. این (حرف) از نظر من کمی تهدیدآمیز است. برای همین امیدوارم او را تا حد ممکن مهار کنند. او هر کاری که می‌تواند یا باور دارد که می‌تواند برای تغییر روایت بکند، انجام خواهد داد.

مری ترامپ ادامه داد: فکر می‌کنم ما تجلی این امر را در بعضی از این افرادی که عفو شده اند خواهیم دید، افرادی که اگر اشتباه نکنم بیش از صد نفر هستند. بعضی از این موارد بسیار هولناک خواهد بود، بعضی هایشان راهبردی خواهد بود. اما جان کلام این است که او از آنجا (کاخ سفید) می‌رود. (هر چند) اگر بخواهیم استعاری صحبت کنیم، او مدت هاست که از آنجا رفته است و مدت هاست که به وظایف خود (به عنوان رئیس جمهور) عمل نمی‌کند. اما تا ساعت ۱۲ یا زودتر، او راهی فلوریدا می‌شود و دیگر از اختیارات و حفاظت‌های سمت ریاست جمهوری برخوردار نخواهد بود و خودش این را می‌داند.

بنابر اعلام خبرگزاری‌ها دونالد ترامپ لحظاتی پیش از تنظیم این خبر کاخ سفید را ترک کرد.