دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اظهار نظر در حساب توییتری خود، انتخابات اخیر آمریکا را تقلب آمیز‌ترین در تاریخ خواند.

او در حساب کاربری خود به توییتی اشاره کرد که در آن نوشته یود: «فردی به نام «پیتر نفنگر» که دریاسالار بازنشسته ارتش آمریکاست، رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت Smartmatic بوده و طراح نرم افزار شمارش آرای دومینیون است. نفنگر در تیم انتقالی بایدن هست.» او سپس با اشاره به این توییت نوشت: چاره‌ای نیست. این دیوانگی است.

او همچنین با انتشار فیلمی از دستگاه‌های شمارش آرای دومینیون، نوشت: دومینیون در حال برگزاری انتخابات ما به شیوه‌ای متقلبانه است.

ترامپ سپس در ادامه توییت‌های خود نوشت: من انتخابات را بردم. شمارش جعلی که در (ایالت) جورجیا در حال انجام است، معنایی ندارد؛ چرا که آن‌ها اجازه نمی‌دهند امضا‌ها بررسی و مورد تأیید قرار گیرند. این حکم موافقت خلاف قانون اساسی را بشکنید.

گفتنی است دونالد ترامپ ادعا می‌کند که دموکرات‌ها بوسیله نرم افزار و ماشین‌های شمارش آرا به نام Dominion Voting تعداد زیادی از آرای او را در برخی از ایالت‌ها جابجا و حتی پاک کرده اند.

روز گذشته نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: بایدن پیروز انتخابات شد، زیرا این انتخابات با تقلب همراه بود.

اما پس از این توییت ترامپ که برخی رسانه‌های خبری آن را اعتراف ضمنی به شکست در انتخابات از سوی ترامپ تفسیر کردند، رئیس جمهور آمریکا نیم ساعت بعد در توییت دیگری در سه کلمه نوشت: انتخابات تقلبی است ما پیروز خواهیم شد.