نیرو‌های اطلاعات نظامی عراق توانستند یک انبار بزرگ حاوی بمب و راکت را در استان الانبار کشف کنند.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد گروهی از نیرو‌های اطلاعات نظامی یک انبار بزرگ حاوی بمب و راکت را در نزدیکی ورزشگاه المپیک در استان الانبار کشف کرد.

این مرکز در بیانیه‌ای اعلام کرد در یک عملیات ویژه و مهم یک انبار بزرگ حاوی بمب و راکت براساس اطلاعات امنیتی دقیق و با هماهنگی بخش اطلاعات نظامی فرماندهی عملیات الانبار شناسایی شد.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در فرماندهی بسیج مردمی استان الانبار روز گذشته اعلام کرد دو تن از عناصر جنایتکار داعش در عملیات امنیتی پیشدستانه در مناطق مختلف شرق شهر فلوجه بازداشت شدند.

این منبع به المعلومه گفت: «یک نیروی امنیتی ارتش با پشتیبانی نیروی بسیج مردمی حمله امنیتی پیشدستانه‌ای در مناطق مختلف شهرستان الکرمه در شرق شهر فلوجه انجام داد که طی این عملیات توانست دو تن از عناصر مهم داعش را بازداشت کند».

منبع مذکور افزود: «دو عضو بازداشت شده در حمله به نیرو‌های امنیتی عراق در اوائل سلطه این گروه جنایتکار بر این شهرستان شرکت کرده بودند. نیرو‌های امنیتی دو فرد بازداشت شده را با تدابیر امنیتی شدید به یکی از مراکز امنیتی بازجویی منتقل کردند تا از محل اختفای دیگر عناصر جنایتکار (داعش) مطلع شوند».