«رودی جولیانی»، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «راشا تودی» درباره « جو بایدن »، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده و برخی مسائل مرتبط با این انتخابات صحبت کرد.

به نوشته وبگاه راشا تودی، جولیانی در این مصاحبه گفت در صورتی که بایدن پیروز این انتخابات شود حزب دموکرات ممکن است او را از منصب ریاست‌جمهوری عزل کند.

وی گفت: «حزب دموکرات برای جو بایدن برنامه‌هایی دارد و هیچ شکی در این نیست. دو مسئله مهم وجود دارد، آنها می‌توانند او را هر زمان که بخواهند از این منصب (ریاست‌جمهوری) اخراج کنند. آنها می‌توانند ۱۰ روانپزشک را وادار کنند که بگویند او زوال عقل دارد.»

جولیانی همچنین گفت دموکرات‌ها برای این کار می‌توانند از اطلاعات مربوط به فساد ادعایی هانتر بایدن، پسر بایدن استفاده کنند و بر جو بایدن فشار بیاورند.

وی افزود طرح نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، برای ایجاد کمیسیون ویژه به منظور تعیین این مسئله که آیا رئیس‌جمهور آمریکا از نظر عقلی برای هدایت کشور مناسب است بیشتر بر بایدن متمرکز خواهد بود تا ترامپ.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی از صبح امروز آغاز شده که تاکنون بیش از ۹۹ میلیون آمریکایی به صورت زود‌هنگام از طریق پُست یا حضور در مراکز اخذ زودهنگام آراء‌ رأی داده‌اند.

این حجم از مشارکت در حقیقت یک رکورد بی‌سابقه در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود.