به گزارش پارس نیوز، 

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از گسترش عملیات تجاوزکارانه این رژیم در سوریه در پی خروج نظامیان آمریکایی از این کشور خبر داد.

او در اظهارات خود، خلاصه‌ای از عملکرد و فعالیت‌های نیرو‌های صهیونیست که هدف ویران کردن تونل‌های ادعایی حزب الله در مرز شمالی را داشتند، ارائه داد و ادعا کرد یکی از این تونل‌ها منهدم شده و یکی دیگر هم مسدود شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «عملیات در هفته‌های آینده تکمیل می‌شود تا حزب الله نتواند از این تونل‌ها به عنوان اهرم استفاده کند. این عملیات در زمانبندی مشخص شده به اهدافش می‌رسد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با دیگر ادعاهای ضدایرانی خود را تکرار کرد و افزود: «خروج ۲۰۰۰ نیروی آمریکایی از سوریه سیاست پایدار ما را تغییر نمی‌دهد؛ ما علیه اقدامات ایران برای ایجاد پایگاه‌های نظامی در سوریه می‌ایستیم».

از روز چهارشنبه که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، به طور ناگهانی اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی را از سوریه خارج می‌کند، مقامات صهیونیست برای فرونشاندن وحشت ناشی از به خطر افتادن رژیم اشغالگر در تلاش هستند. خبر استعفای «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا، و «برت مک‌گورگ» فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی، نیز ترس‌های رژیم صهیونیستی را بیش از پیش افزایش داد.

متیس قرار بود در هفته جاری از فلسطین اشغالی بازدید و با مقامات صهیونیست درباره ایران بحث کند.