به گزارش پارس نیوز، 

در ویدیویی که شبکه سعودی الاخباریه بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کرد 'سلمان بن عبدالعزیز' و 'حمد بن عیسی آل خلیفه' در کنار یکدیگر در حال اجرای رقص سنتی عربستان (العرضه) هستند. این اقدامات نمایشی در حالی صورت می گیرد که کارنامه آل سعود پر است از قتل و جنایت و سرکوب؛ خون خاشقچی روزنامه نگار منتقد آل سعود هنوز از دامان سعودی ها پاک نشده و کشور فقیر یمن همچنان در آتش جنگی که ائتلاف سعودی و متحدانش برافروخته اند در حال سوختن است و مقامات آل سعود بسیاری از فعالان و مخالفان این کشور را به دلیل انتقاد و اعتراض مسالمت آمیز سرکوب و به زندان انداخته اند.

مراسم رقص شمشیر با حضور سران و مقامات کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که برای شرکت در سی ونهمین نشست این شورا به ریاض آمده بودند، برگزار شد. نشست یک روزه ای که دیروز بدون حضور 'تمیم بن حمد' امیر قطر و 'سلطان قابوس' پادشاه عمان بی نتیجه یافت و جز انبوهی از تناقض در بیانیه پایانی دستاوردی نداشت.

عربستان و متحدانش از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. 

تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.