به گزارش پارس نیوز، 

پایگاه اینترنتی العربی الجدید در یادداشتی با اشاره به حمایت‌های ترامپ از محمد بن سلمان در پرونده قتل خاشقجی نوشت: «ابله‌تر از فردی که با یک کشور به مقابله بر می‌خیزد کشوری است که با یک فرد به مقابله بر می‌خیزد». ابله نخست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاست که نه فقط با کشور خود بلکه با کل جهان در افتاده است. ابله دوم نیز محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، است که کل کشورش را با یک نفر یعنی جمال خاشقجی درگیر کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: بن سلمان فردی یاغی است که یک مخالف خود را معادل یک ملت می‌بیند و به دنبال فرصتی است تا علیه او دست به اقدام بزند. او حتی همه امکانات کشورش را بسیج می‌کند تا بتواند این مخالف را از میان بردارد. گوئی که با یک ارتش بزرگ مواجه است. او [برای حذف جمال خاشقجی] جلسات متعدد طولانی با دستگاه‌های اطلاعاتی‌اش برگزار کرد و ژنرال‌های چند ستاره را مأمور کرد و چندین هواپیما و دها و شاید صد‌ها نفر را در داخل و خارج به خدمت گرفت. گوئی که با جنگی سرنوشت‌ساز مواجه است و سلطنتش در آستانه فروپاشی قرار دارد و در صورت لزوم باید تا آخرین گلوله، ارّه و ... بجنگد.

آنچه که این ابله تصوّر نمی‌کرد این بود که این جنایت با همه جزئیات فاش شود و جهان درگیر آن شود و وبال گردنش شود و به گفته وزیر امور خارجه‌اش به درجه‌ای از جنون برسد و ناچار شود برای رتق وفتق امور به دنبال راه نجات به کاخ سفید متوسل شود، البته این ابله ناامید نشد؛ زیرا ابله دیگری در کاخ سفید حضور دارد که حاضر است به او کمک کند و در صورت لزوم حاضر است کشورش را برای دفاع از فردی که او را دشمن به شمار می‌آورد، درگیر کند. ترامپ در حالی تلاش کرد بن سلمان را از جنایتی که مرتکب شده است تبرئه کند که همه جهان علیه این قاتل موضع‌گیری کرده‌اند.

در انتهای این مطلب آمده است: اما اوج این مضحکه دردناک اینجاست که ابله اول در دفاع از ابله دوم به نقش بن سلمان در بقای اسرائیل می‌پردازد. خلاصه کلام آنکه دو ابله متحد شده‌اند و هنوز نفهمیده‌اند که یک مخالف می‌تواند در برابر یک رژیم حکومتی با همه امکانات و دستگاه‌های سرکوبگرش بایستد و اگرچه جانش را در این مسیر می‌دهد، به پیروزی می‌رسد.