به گزارش پارس نیوز، 

به دنبال تأئید اتهام رشوه‌خواری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و همسرش از سوی پلیس به اتهام رشوه‌خواری، «زیپی لیونی» رئیس حزب مخالف وی در پیامی توئیتری اعلام کرد: نتانیاهو باید قبل از آنکه به منظور نجات خودش اجرای قانون را نابود کند، به خانه برود (استعفا دهد).

این مقام رژیم اشغالگر قدس در ادامه نوشت: مردم (شهرک نشینان اشغالگر) در اسرائیل شایسته یک رهبر پاک هستند. حالا باید انتخابات (پیش از موعد) برگزار شود.

این در حالیست که پلیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اتهامات مطرح علیه «بنیامین نتانیاهو» و همسر وی «سارا نتانیاهو» را در پرونده ۴۰۰۰ تائید کرد.

علاوه بر نتانیاهو و همسرش، اتهامات «شائول آلوویچ» و همسرش نیز تائید شده است.

 پرونده ۴ هزار مربوط به واگذاری شرکت اصلی مخابرات اسرائیل موسوم به «بِزِک» به شائول آلوویچ در برابر دریافت پوشش رسانه‌ای مطلوب از خانواده نتانیاهو در پورتال این شرکت به نام «والانیوز» است. رسانه‌ها مدعی هستند که آلوویچ از یک میلیارد شِیکِل از شرکت بِزِک بهره‌مند شده است.

سارا نتانیاهو به خاطر ارتباط با همسر شائول آلوویچ به «مظنون» مبدل شده، زیرا برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که او با اعمال نفوذ بر همسر آلوویچ، پیام‌رسان برخی درخواست‌ها از آلوویچ برای اقدام به سود خانواده نتانیاهو بوده است.