به گزارش پارس نیوز، 

رسانه آمریکایی بازفید گزارشی را منتشر کرده که ممکن است دردسر‌های زیادی را برای دونالد ترامپ در پی داشته باشد. بنابر این گزارش، شرکت دونالد ترامپ قصد داشته یک پنت‌هاوس به ارزش ۵۰ میلیون دلار به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در برج ترامپ که قرار بود در مسکو ساخته شود اعطا کند. این پیشنهاد در جریان مذاکرات برای ساخت این برج و در حین رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ مطرح شده بود. این رسانه مدعی است برای خبر مذکور چهار منبع دارد که یکی از آن‌ها این پیشنهاد را برای اولین بار مطرح کرده بود.

بازفید از دو مقام آمریکایی نقل کرده که «مایکل کوهن»، وکیل شخصی سابق ترامپ در خصوص این پیشنهاد با نماینده «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفتگو داشته است.

در ادامه این گزارش آمده است: پیشنهاد مزبور البته در عمل به جایی نرسید چرا که قرارداد مربوط به برج ترامپ در مسکو با شکست مواجه شد. مشخص هم نیست که آیا دونالد ترامپ از قصد مربوط به اعطای برج آگاهی داشته یا نه، اما کوهن می‌گوید که در خصوص مذاکرات مسکو به ترامپ و خانواده‌اش گزارش داده است.

این گزارش درست ساعاتی پس از آن منتشر شده که ترامپ دیدار خود با رئیس‌جمهور روسیه را حاشیه اجلاس کشور‌های گروه 20 لغو کرد. بهانه لغو این دیدار بحران جدیدی است که بین روسیه و اوکراین در تنگه کرچ رخ داد و طی آن روس‌ها چند کشتی اوکراینی را توقیف کردند.