به گزارش پارس نیوز، 

کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستان گفت: ولیعهد سعودی از تیم ترور جمال خاشقجی خواسته بود تا انگشتان دست وی را برایش ببرند تا با انتقام گرفتن از وی،خیالش آسوده شود.

مجتهد که به انتشار اطلاعات از بالاترین هرم قدرت در عربستان معروف است، در گفتگو با سایت خبری "خلیج آنلاین" گفت، تیم ترور جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی انگشتان دستی را که خاشقجی با آن مقالاتش را می‌نوشت، بنا به درخواست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به ریاض بردند.

وی تاکید کرد، بن سلمان تمام جزئیات عملیات ترور را قبل و حین و پس از اجرای آن با دقت پیگیری می‌کرده است.

مجتهد فاش کرد، اعضای تیم ترور مبالغ مالی به ارزش دو الی پنج میلیون ریال پس از انجام جنایت و به ویژه پیش از رسوایی قتل خاشقجی گرفته‌اند.

پیشتر برخی منابع ترکی اعلام کرده بودند که تیم ترور ، سر خاشقجی را بعد از اجرای جنایت در کنسولگری به ریاض منتقل کرد.

وی در مورد مهمترین نامزدان احتمالی برای جانشینی بن سلمان در صورت اتخاذ تصمیمی در خاندان برای عزل وی از قدرت گفت: ‌رقیبی برای احمد(برادر پادشاه عربستان)وجود ندارد و این تصمیم‌گیری نیاز به ارتش و نیروها ندارد، بلکه تنها به اراده و شجاعت از سوی احمد نیازمند است و در صورتیکه وی تصمیم به این امر بگیرد قطعا 95 درصد از خاندان با وی بیعت می‌کنند . اما احمد شخصیتی ترسو، مردد ، سست اراده و فاقد جاه طلبی است و همین امر مانع از آن می‌شود که وی جرات اعلام این امر را داشته باشد.