به گزارش پارس نیوز، 

یعلون با اشتباه خواندن اقدامات تحریک آمیز ارتش رژیم صهیونیستی در خان یونس که عامل اصلی شعله ورشدن تنش های اخیر میان تل آویو و گروه های مقاومت شد، افزود: نفوذ کماندوهای اسرائیلی به این منطقه از نوار غزه، یک اشتباه فاحش بود.

درپی قدرت نمایی موشکی گروه های مقاومت در نوار غزه و تسلیم ارتش تل آویو برای پذیرش آتش بس، دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی به هم ریخته و امکان انحلال کابینه نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی وجود دارد.

یعلون که در شورای منطقه ای در شهر «اشکول» سخن می گفت، با هشدار نسبت به عملیات ارتش صهیونیستی در خان یونس اعلام کرد: این گونه اقدامات، آزمون بزرگی است و زمانی که کارها گره می خورد، می تواند حوادثی به مراتب وخیم تر نسبت به گذشته را رقم بزند، به گونه ای که این موضوع می توانست منجر به کشته شدن تمامی کماندوهای اسرائیلی به همراه خانواده هایشان شود.

وی در پایان خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت یاب درمورد نفوذ کماندوهای ارتش صهیونیست به این منطقه از نوار غزه شد.

ماجرای درگیری میان تل آویو و گروه های مقاومت از آن جا شکل گرفت که، شامگاه یکشنبه (20 آبان ماه) گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شرق خان یونس حمله کرده و یکی از فرماندهان ارشد گردان های شهید عزالدین القسام را به شهادت رساندند.

درپی این یورش صهیونیست ها، مقاومت اسلامی نیز سرزمین های اشغالی را موشک باران کرد تا گستردگی و افزایش برد موشکی و توانمندی خود را یادآوری کنند.