به گزارش پارس نیوز، 

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی طرح دولت آمریکا موسوم به «معامله قرن» برای پایان مناقشه اسرائیلی- فلسطینی را تلف‌کردن وقت توصیف کرد.

 آیلت شاکد، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی که در جمع سفرا و وابستگان خارجی در نشست کنفرانس دیپلماتیک سخنرانی می‌کرد  اختلافات بین اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی را بسیار زیاد دانست و مدعی شد: «من هم مانند هرکس دیگری صلح را دوست دارم، اما باور ندارم توافقی صورت بگیرد. من به ترامپ می‌گویم که وقتت را تلف نکن».

آیلت شاکد بار دیگر خواسته خود مبنی بر اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، باید «نفتالی بنت» را به عنوان وزیر جنگ این رژیم انتخاب کند، تکرار کرد. وی در این باره افزود: نخست‌وزیر نیاز به وزیری قدرتمند در کنار خود دارد، اما متأسفانه او جور دیگری فکر می‌کند. طی سال‌های اخیر ما قدرت بازدارندگی خود را از دست داده‌ایم.

پاسخ کوبنده مقاومت فلسطین به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، باعث شد کابینه این رژیم وادار به پذیرش آتش‌بس با جنبش حماس شود. آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اعتراض به پذیرش آتش بس توسط کابینه نتانیاهو از مقام خود کناره گیری کرد. هم‌اکنون بنیامین نتانیاهو علاوه بر پست نخست‌وزیری، تصدی سمت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را نیز بر عهده گرفته  است.

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد توافق آتش‌بس در غزه چند ماه دیگر دوام نخواهد داشت  و پس از آن «هیچ راهی جز جنگ علیه حماس وجود ندارد».