به گزارش پارس نیوز، 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در یک سخنرانی در کمیته امور خارجی و نظامی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مجددا موضوع حضور ایران در سوریه را تکرار کرد.

وی گفت: اسرائیل از زمان ساقط شدن هواپیمای روسیه در ماه سپتامبر در سوریه حضور دارد. هواپیماهای ما همچنان به پرواز و جمع‌آوری اطلاعات ادامه می‌دهند. روسیه توانایی خارج کردن ایران از سوریه را ندارد.

افراد حاضر در این کمیته کنست اعلام کردند بنیامین نتانیاهو باز هم این ادعای تکراری را مطرح کرده است که باید با حضور ایران در سوریه مقابله کرد.

نتانیاهو با اشاره به نشستی که با رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه کنفرانس پاریس به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول داشت، افزود: مکالمه من با پوتین نیم ساعت به طول انجامید و عالی بود. من به او پیشنهاد کردم که همکاری های نظامی خود را با یکدیگر در روسیه را افزایش دهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته هم در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرده بود: اسرائیل با یکی از پیچیده‌ترین دوره‌های امنیتی روبروست. در چنین زمانی، افراد نباید به فکر ساقط کردن کابینه اسرائیل و برگزاری انتخابات باشند. این اقدام غیرمسئولانه است. ما یک سال دیگر تا انتخابات قانونی زمان داریم. من همه تلاش خود را می‌کنم تا از برگزاری انتخابات زودهنگام غیرضروری جلوگیری کنم.