به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از خبرگزاری آناتولی، مقامات کویت یک فعال اسرائیلی را تنها چند ساعت پس از ورود به این کشور اخراج کردند.

رسانه‌های داخلی اعلام کردند دستگاه‌های امنیتی کویت ­بن تزیون چدنوفسکی فعال و وبلاگ نویس صهیونیست را که روز پنجشنبه (۲۴ آبان‌ماه) با گذرنامه آمریکایی و به بهانه حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کویت وارد این کشور شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت بعد اخراج کردند.

رسانه‌های داخلی کویت افزودند حضور وبلاگ نویس اسرائیلی در این کشور موج شدیدی از انتقاد‌های نمایندگان پارلمان و فعالان کویتی را به همراه داشت و پس از این انتقاد‌های شدید سرویس‌های امنیتی کویت چدنوفسکی را اخراج کردند.

گفتنی است این فعال اسرائیلی پس از ورود به کویت و بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تصاویری از حضور خود در کویت را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که انتقاد شدید نمایندگان پارلمان و فعالان کویتی را در پی داشت.

رسانه‌های داخلی کویت از جمله روزنامه‌های القبس و الرای به نقل از یک منبع گزارش دادند بن تزیون با گذرنامه آمریکایی وارد کویت شد و هدف او از این سفر شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب کویت نبود. وزارت کشور کویت در نهایت جمعه شب و پس از ۱۸ ساعت بن تزیون را از این کشور اخراج کرد.

گفتنی است پیش از این نیز انتشار عکس‌هایی از حضور این وبلاگ نویس اسرائیلی (روسی الاصل) در داخل مسجد النبی در شهر مدینه موجی از خشم و عصبانیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت.