به گزارش پارس نیوز، 

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری، از شنیده شدن صدای انفجار در شرق نوار غزه خبر داد و اعلام کرد خبرهای اولیه حاکی از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه است.

شبکه اسکای نیوز نیز اعلام کرد ارتش اسرائیل شماری از پایگاه‌های حماس را در داخل خاک غزه هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین یک دیده بانی گروه های مقاومت در منطقه خزاعه در شرق خان یونس در نوار غزه را بمباران کرد.

از سوی دیگر، شبکه المیادین از پاسخ نیروهای مقاومت به حملات هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد. این شبکه اعلام کرد ده‌ها موشک مقاومت بسوی سرزمین های اشغالی شلیک شدند. رسانه های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر خبر دادند. همچنین رسانه های صهیونیستی از هدف گرفته شدن یک اتوبوس اسرائیلی در نزدیکی مرزهای نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند ۲۰ موشک بسوی شهرک‌های سدیروت، نتیفوت، حوف اشکلون در نزدیکی غزه شلیک شده است.

همچنین المیادین اعلام کرد بیش از صد موشک  در حدود ۴۰ دقیقه بسوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد حملات موشکی گروه‌های مقاومت، پاسخ طبیعی به تجاوزگری اشغالگران است.

شهاب افزود: اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت تصمیم گرفت به این تجاوزگری پاسخ دهد تا اشغالگران درک کنند که اگر زندگی فلسطینی‌ها در امنیت نباشد، روی امنیت را نخواهند دید.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک نشینان در شهرک‌های نزدیک نوار غزه خواست در پناهگاه باقی بمانند.

شبکه العالم اعلام کرد جنگنده‌های رژیم اشغالگر نوار مرزی غزه با مصر را با دست کم دو موشک هدف قرار دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک زمین خالی را در شرق محله التفاح در شرق غزه با چهار موشک هدف قرار دادند. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی درباره تشدید و افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی، به مقامات این رژیم هشدار داد.