به گزارش پارس نیوز، 

عبدالملک العجری عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به جدایی عبدالسلام جابر وزیر اطلاع رسانی حکومت نجات ملی یمن واکنش نشان داد و اعلام کرد که جدایی وی تاثیری ندارد زیرا اصولا وی فعال نبوده است.

وی افزود: جدایی جابر تاثیری ندارد زیرا وی فرد فعال و موثری نبود. وی در سمت خود به عنوان وزیر اطلاع رسانی کارایی مثبتی نداشت. برایش چنین پایان بدی متصور نبودم.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: عبدالسلام جابر می توانست که استعفا کند یا در صنعا باقی بماند. به هر اندازه که اختلاف وجود داشته باشد توجیهی برای اینکه به آغوش دشمن پناه برده شود، وجود ندارد. اگر به استعفا یا انزوا اکتفا می کرد موضوع قابل فهم بود. چرخش موضع ۱۸۰ درجه ای عبدالسلام جابر مفهومش این است که وی فقط به دنبال منافع است اما مشکل این است که این تغییر موضع خیلی دیر رخ داده است زیرا ریاض سخاوت قبلی را در قبال مزدوران ندارد .عبدالسلام دوست من بود و هرگز دوست نداشتم که وی را در این شرایط ببینم و این پایان بدی بود.

شایان ذکر است وزیر رسانه حکومت نجات ملی( حکومت مستقر و متحد با انصارالله) که خائن از آب درآمده و از راه استانهای جنوبی ضالع و عدن خود را به عربستان رسانده بود ، امروز در حالیکه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ریاض شرکت کرده بود؛ با پرتاب لنگه کفشی از سوی یکی از اصحاب رسانه پذیرایی شد و شبکه های ائتلاف مجبور به قطع پخش مستقیم این کنفرانس شدند. این اتفاق در رسانه های محلی و فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت !