به گزارش پارس نیوز، 

شنبه شب در همایش گرامیداشت شهدای مقاومت افزود: کرانه باختری نیز باید به میدان مقابله ومبارزه با رژیم صهیونیستی وارد شود، همانگونه که جوانان این منطقه در سال 2000 آغازگر انتفاضه شدند.

وی بیان کرد: مقاومت در نوار غزه برغم همه تلاش ها و سنگ اندازی های منطقه ای و بین المللی برای مهار آن، درحال گسترش است.

النخاله گفت: دشمن هیچ گزینه ای را باقی نگذاشته و باکشتار، جنگ و مصادره اراضی همه ملت فلسطین را دنبال می کند.

وی اضافه کرد: حتی کسانی که اشغالگران را به رسمیت شناختند، نه جایی در جغرافیا دارند و نه هویتی دارند و اسرائیل فقط تلاش می کند آن ها را ابزار رسیدن به اهداف خود کند.

دبیرکل جهاداسلامی فلسطین گفت: ما براساس قاعده مبارزه و مقابله با اشغالگران بر اتحاد ملت فلسطین تاکید می کنیم و این اولویت ما در جهاد اسلامی است.

النخاله بابیان اینکه کسانی که فکر می کنند یک گروه می تواند بار مقابله با دشمن را بردوش بکشد اشتباه می کنند،افزود: امروز بسیاری از رژیم ها از اختلاف های ما برای توجیه ارتباط و به رسمیت شناختن اسرائیل استفاده می کنند.

دبیرکل جهاداسلامی فلسطین اظهارداشت: آن ها براساس ادعایی باطل اعلام می کنند که هرآنچه ملت فلسطین بپذیرد ماهم می پذیریم و رابطه با دشمن صهیونیستی را راهگشای صلح و خدمت به ملت فلسطین معرفی می کنند.

وی بیان کرد: تاریخ به هیچ کس رحم نمی کند و ملت ما و ملت های عربی با کسی تعارف ندارند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مبارزه ملت فلسطین ربطی به کمک های انسانی ندارد و راهپیمایی های بازگشت تا رسیدن به اهداف خود و شکستن محاصره ادامه می یابد.

النخاله افزود: اجازه ورود کمک های انسانی به نوار غزه از سوی اسرائیل به معنای این نیست که اسرائیل برای ما حق زنده ماندن قائل است بلکه به خاطر فشاری است که با راهپیمایی های بازگشت بر شهرک های صهیونیستی نشین اطراف غزه وارد شده است.