به گزارش پارس نیوز، 

تعداد ادعا‌های دروغین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مقایسه با گذشته ۶ برابر افزایش یافته و او در ۷ هفته گذشته روزانه ۳۰ ادعای کذب و دروغین مطرح کرده است.

روزنامه واشنگتن پست که تعداد دروغ‌ها و ادعا‌های دروغین دونالد ترامپ را از زمان ورود او به کاخ سفید در ژانویه سال ۲۰۱۷ بررسی و تجزیه و تحلیل کرده است، در یک گزارش جدید اعلام کرد که تعداد دروغ‌های رئیس جمهور آمریکا در مدت ۶۴۹ روز به ۶۴۲۰ مورد رسیده است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، تعداد ادعا‌های دروغین و نادرست دونالد ترامپ در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا افزایش چشمگیری داشته است. در ۹ ماه نخست ریاست جمهوری ترامپ، وی به طور میانگین در یک روز ۵ ادعای دروغین بیان می‌کرد، اما هم اکنون در ۷ هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا روزانه ۳۰ ادعای کذب مطرح کرده که افزایش 6 برابری را نشان می‌دهد.

الیانا جانسون، خبرنگار حوزه سیاسی پولیتیکو در واکنش به این گزارش اعلام کرد: بسیاری از حامیان دونالد ترامپ از ادعا‌های دروغین رئیس جمهور اطلاع دارند. دروغ‌هایی که برای ما آشکار هستند، حامیان ترامپ هم متوجه آن‌ها می‌شوند. آن‌ها متوجه هستند که او (ترامپ) حقیقت را نمی‌گوید. آن‌ها متوجه هستند که او یک گزافه گوست؛ اما با این حال همچنان با اظهارات او موافق هستند.