به گزارش پارس نیوز، 

"یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای نتیجه عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در ساحل غربی را تشریح کرد.

در این بیانیه آمده است که در پی دفع حملات متجاوزان و مزدوران به ساحل غربی توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 113 تن از متجاوزان و مزدوران هلاکت رسیده و 156 نفر نیز زخمی شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از انهدام 69 دستگاه خودروی زرهی و نظامی دشمن در ساحل غربی و فرار بیش از 250 تن از متجاوزان و مزدوران به سمت "الخوخه" در الحدیده خبر داد.

وی از مقاومت و بیداری نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در دفاع از کشورشان در برابر حملات متجاوزان تمجید کرد.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که غافلگیری دشمن در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قدرت نیروهای مسلح ما در حرکت از مرحله دفاع به سمت ضد حمله را نشان می‌دهد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت که روز جمعه 70 تن از متجاوزان و مزدوران عربستان در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه کیلو 16 کشته و101 نفر نیز زخمی شدند و 28 دستگاه خودروی نظامی و زرهی آنها منهدم شد‌‌.

وی افزود که امروز 31 متجاوز از جمله 8 نظامی سودانی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به هلاکت رسیده و 40 تن نیز زخمی شدند.

این فرمانده یمنی تاکید کرد که این آمار اولیه است و دهها جسد و مجروح دیگر نیز در بیمارستان های المخا، الخوخه و در میدان نبرد وجود دارد که هنوز شمارش نشده است.