به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل پایگاه روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم'، «ایتان دنگوت» جنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی افزود: حزب الله امروز جدی ترین تهدید برای امنیت 'اسرائیل' محسوب می شود.
در همین راستا، «عوزی دیان» جانشین سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط کامل «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به اوضاع داخلی اسرائیل و همچنین تاثیرگذار بودن سخنرانی های وی گفت، امروز حزب الله موشک های زمین به دریایی را در اختیار دارد که با استفاده از آن می تواند میدان های گازی رژیم صهیونیستی را در صورت لزوم مورد هدف خود قرار دهد.
یک پایگاه خبری صهیونیستی هم با اشاره به توانایی های موشکی حزب الله لبنان در برد های مختلف نوشت، در حال حاضر حزب الله قوی ترین نیروی نظامی موجود در نزدیکی مرزهای اسرائیل را در اختیار دارد.
پیش تر نشریه «آتلانتیک» در گزارشی درباره توانمندی‌های موشکی حزب‌الله لبنان، نوشته بود که این گروه در سال‌های اخیر به موشک‌هایی با دقتی به مراتب بیش از سال 2006 مجهز شده و می‌تواند با موجی از این موشک‌ها گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را بی‌اثر کند.
سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هم سال گذشته با اشاره به توانایی نظامی حزب‌الله در مطلبی نوشته بود توان موشکی حزب‌الله لبنان به توان موشکی ناتو می‌چربد و حزب‌الله می‌تواند همه موشک‌های خود را در عرض یک روز به سمت اسرائیل شلیک کند.
خاورم*ش.ن*1049