به گزارش پارس نیوز، 

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عصر امروز (سه‌شنبه) علیه مواضع ارتش سعودی در داخل خاک عربستان در استان عسیر دست به عملیات زدند.

به گزارش شبکه المسیره، این عملیات در منطقه «الربوعه» صورت گرفت و نیروهای یمنی با استفاده از توپخانه و شلیک مستقیم تعدادی از نیروهای سعودی را از پا در آوردند و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ نت) نیز گزارش داد که یگان موشکی یمن با یک فروند موشک زلزال۱، محل تجمع نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی- اماراتی را در صحرای «الاجاشر» در استان «نجران» عربستان هدف قرار داد. یک پاسگاه سربازان سعودی نیز در منطقه «مراش» با توپخانه نیروهای یمنی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

در همین حال پهپاد «قاصف۱» نیز محل تجمع نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی را در استان نجران هدف قرار داد.

در غرب یمن و در جنوب استان الحدیده، طی یک عملیات گسترده، ۱۴ خودروی نظامی ائتلاف سعودی- اماراتی منهدم شد. به طوریکه دهها تن کشته و زخمی شدند و منطقه مورد نظر نیروهای یمنی نیز کاملا پاکسازی شد.

در مقابل نیز جنگنده‌های سعودی، مواضع نیروهای یمنی را در شهرستان «صرواح» را در استان مأرب، بمباران کردند.

توپخانه ائتلاف سعودی-اماراتی نیز روستا‌های منطقه «شدا» در شمال یمن و در مرز با عربستان را هدف قرار دادند.

حمله همه‌جانبه ائتلاف سعودی-اماراتی علیه یمن که در ابتدا قرار بود یک ائتلاف عربی جامع باشد، از شش فروردین سال ۹۴ آغاز شده است و عملیاتی که قرار بود نهایتا چندین ماه به طول بیانجامد در چهارمین سال خود قرار دارد.