به گزارش پارس نیوز، 

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با کارکنان رادیو النور لبنان گفت: معرکه آگاهی و اطلاع رسانی در مقابله با طرحهایی که لبنان و مقاومت را هدف قرار می دهد، اساسی است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: ما تهدید نظامی و امنیتی را تاحد زیادی پشت سرگذاشتیم اما باید آمادگی برای همه احتمالات داشته باشیم. مهمترین چالشی که ما هم اکنون با آن روبرو هستیم تلاش برای جدا کردن مقاومت از پایگاهش از طریق ایجاد فتنه حزبی، منطقه ای، عشایری و خانوادگی است.

نصرالله افزود: با آگاهی مان این طرح را با شکست روبرو خواهیم کرد همانطور که طرحهای قبلی را با شکست روبرو کردیم.

دبیر کل حزب الله لبنان ضمن خطرناک توصیف کردن تاثیر شبکه های اجتماعی برخانواده ها، تاکید کرد: ما باید در نبرد رسانه های جدید حاضر باشیم.

وی به مسئولیت های بزرگی که رسانه ها باید به آن بپردازند، پرداخت و به اهمیت صداقت و امانت داری در انتقال اخبار و تحولات تاکید کرد و افزود: این شاخصه حزب الله و مقاومت و رسانه های آنرا متمایز می کند.

نصرالله از نقش رادیو النور لبنان به خاطر اقدامات سالیان متمادی گذشته تمجید کرد و بیان کرد: تاثیر رادیو قوی بوده و همچنان قوی است. رادیو با چالشهای مهمی دست به گریبان بوده که اوج آن جنگ ۳۳ روزه بود که دشمن به دنبال ساکت کردن صدای رادیو برآمد. رادیو النور و همه کارکنان آن شرکای دستاورها و پیروزی های به دست آمده هستند.