به گزارش پارس نیوز، 

مقتدی صدر در توییت خود از ترامپ خواست تا به جای دفاع از جمال خاشقجی روزنامه نگار ناپدیده شده و منتقد رژیم سعودی، نگاهی به حوادث یمن، حرین، سوریه، میانمار، لیبی و آفریقا بیاندازد که به خاطر جنگ ها و شیوع بیماری ها ویران شده است از او خواست تا دولت خود را اصلاح کند.

در توییت مقتدی صدر آمده است: به جای اینکه فریادهای پوچ تو برای خاشقچی که هیچ ویژگی جز داشتن شناسنامه آمریکایی ندارد و به جای درخواست برای تحقیق درباره جنایت صورت گرفته علیه او، بهتر است نگاهی به اطرافت بیاندازی تا شاید آنچه در یمن،بحرین، سوریه، میانار، لیبی، آفریقا و.. می گذرد، را ببینی. قبرها پر شده است و جنگ ها این کشورها را ویران و بیماریهای واگیر دار آنها را از بین برده است.

صدر خطاب به ترامپ افزود: اگر خودت را یک رهبر می دانی، بهتر است که از اینها (این کشورها) دفاع کنی و بهتر است که از روزنامه نگارانی که رنج و مشکلات جهان سوم را می نویسند، دفاع کنی. این چه پیشرفتی است که به خودت حق می دهی که یک بار از آنها غافل شوی و یک بار از آمریکایی ها دفاع کنی؟ تو کشورهای آنها را به بهانه های واهی از اینجا و آنجا  اشغال می کنی و پایگاه های خودت را در آنجا برپا می کنی.

رهبر جریان صدر ترامپ را "فرعون" خطاب کرد و گفت که او به خاطر میلیاردها دلار پول کشورهای عرب حوزه خلیج فارس سازش می کند تا آمریکا ثروتمند باقی بماند و آفریقا و سایر کشورها در فقر و محرومیت به سرببرند.

صدر خطاب به ترامپ افزود: بهتر است که به فقرای کشورت و آفت ها و گسستی که جامعه تو با آن دچار است یا فاجعه بزرگی توجه کنی که آن را نظیر برج های تجارت جهانی ویران خواهد کرد.