به گزارش پارس نیوز، 

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که روز گذشته مشروح آن از برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی‌بی‌اس پخش شد به توضیح در خصوص مسائل مختلفی پرداخت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که مشروح آن از برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی‌بی‌اس پخش شد، گفت: «به هرکسی در کاخ سفید اعتماد ندارد».

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که هفته گذشته ملانیا ترامپ، همسر او، طی مصاحبه‌ای گفته بود افرادی در جناح غربی کاخ سفید هستند که نمی تواند به آنها اعتماد کند.

ترامپ به لسلی استال، مجری برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی‌بی‌اس گفت: من هم همچین احساسی دارم. نمی توانم به هرکسی در کاخ سفید اعتماد کنم. در این خصوص واقعا صادق هستم.

وی در ادامه افزود: من بچه نیستم. این [ریاست جمهوری]کاری دشوار است. واشنگتن دی سی مکانی فاسد است. حملات، سخن چینی و پشت سر حرف زدن وجود دارد ولی من در اینجا احساس راحتی می‌کنم.

ترامپ در بخش دیگری از گفتگویش به موضوع اخبار جعلی، نمایش بی‌ثباتی در کابینه او و تغییرات گسترده اعضای دولتش پرداخت و گفت: افرادی هستند که در انتظار پیوستن به دولت من هستند. آن ها فوق العاده هستند.

در همین حال مجری برنامه موضوع جابجایی و تغییر را در دولت ترامپ پیش کشید و پرسید «آیا افراد بیشتری قرار است بروند؟» ترامپ در پاسخ گفت: در برخی شرایط همه می روند این خاصیت واشنگتن است.

رئیس جمهور آمریکا از توضیح در مورد اینکه آیا جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا قصد کناره‌گیری از کابینه او را دارد، خودداری کرد ولی گفت: «او به گونه‌ای یک دموکرات است.»

طی هفته های گذشته رسانه ها با انتشار گزارش هایی از احتمال کناره‌گیری وزیر دفاع آمریکا خبر دادند. باب وودوارد ، روزنامه نگار و نویسنده کتاب «ترس: ترامپ در کاخ سفید» که ماه ژوئیه منتشر شد به گونه ای به تحرکات داخل کاخ سفید برای تغییر وزرای کابینه ترامپ اشاره کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا سعودی‌ها جمال خاشقجی را به قتل رسانده‌اند، گفت: «هنوز هیچ‌کس نمی‌داند، اما احتمالا خواهیم فهمید. دارد در این مورد تحقیق می‌شود. دارد خیلی خیلی قوی بررسی می‌شود. اگر اینطور باشد [و سعودی‌ها او را کشته باشند]، بسیار ناراحت و عصبانی می‌شویم. تا الان که آن‌ها انکار می‌کنند. به کل منکر می‌شوند. ممکن است که آن‌ها بوده باشند؟ بله.»

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از گفتگوهایش از سیاست مهاجرتی «تحمل صفر» که موجب آن کودکان مهاجر از خانوادهایشان در مرزهای آمریکا جدا می‌شوند، حمایت کرد. وی همچنین اعلام کرد تصمیمی برای متوقف کردن روند تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ندارد.