به گزارش پارس نیوز، 

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در اظهاراتی گزاف گفت پس از ماه‌ها اعمال خشونت از سوی حماس در مرزها، زمان آن رسیده است که سخت‌ترین ضربه به این گروه وارد شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد تظاهرات در مرز غزه و استفاده از بادبادک‌های آتش افروز هیچ انتخابی برای این رژیم باقی نگذاشته است. لیبرمن گفت: «ما به مرحله‌ای رسیده ایم که باید سخت‌ترین ضربه قابل تصور را به حماس وارد کنیم. قبل از وارد جنگ شدن با حماس باید تمام گزینه‌های دیگر را امتحان کنیم و هر کاری توانستیم انجام دادیم... ما سعی کردیم هر راه ممکن را امتحان کنیم.»

لیبرمن در ادامه ادعاهای خود گفت: «وقتی سربازانی را به جنگ می‌فرستی باید متوجه باشی که برخی از آن‌ها هرگز به خانه برنمی گردند. پس باید هر راه ممکن دیگر را امتحان کنیم. وقتی من این سمت (وزارت جنگ) را قبول کردم گفتم اسرائیل تا زمانی که گزینه‌ی دیگری وجود داشته باشد وارد جنگ نمی‌شود. حماس از خشونت‌های مرزی به عنوان یک سلاح استراتژیک استفاده می‌کند و قصد دارد این کار را تا پایان محاصره بدون حصول یک توافق، ادامه دهد».

نیرو‌های صهیونیست روز جمعه تظاهرکنندگان فلسطینی روز به گلوله بستند و سه نفر را به شهادت رساندند. در پی این حمله لیبرمن دستور داد سوخت‌رسانی به غزه متوقف شود.