به گزارش پارس نیوز، 

منابع یمنی از شلیک موشک زلزال۲ از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران در جبهه حریب نهم در استان صنعا و وارد شدن تلفات و  خسارات سنگین به آنها خبر دادند.

همچنین ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود را در این جبهه زیر آتش سنگین قرار دادند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

در جبهه عسیر نیز ارتش و کمیته های مردمی در جریان دفع یورش نظامیان سعودی شماری زیادی از مهاجمان که در میان آنها فرماندهان نیز به چشم می خورند، را به  هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد و ادوات آنها را نیز منهدم کرد.

یک منبع نظامی یمنی همچنین از دستاورهای یمنی ها در جبهه ساحل غربی خبر داد و اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با کارگذاشتن بمب در مسیر خودروهای نظامیان متجاوز ائتلاف ضد یمن ضمن منهدم کردن این خودروها سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.

در غرب الدریهمی در استان الحدیده نیز توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران و متجاوزان را هدف قرار داد و تلفاتی به آنها وارد کرد.

همچنین یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق به دفع یورش نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به آنها در نجران شدند. این یورش با حمایت بالگردهای آپاچی سعودی انجام گرفت که در برابر یمنی ها نتوانست راه به جایی ببرد.

از سوی دیگر منابع یمنی اعلام کردند که بر اثر بمباران دو اتوبوس حامل آوارگان در الحدیده در غرب یمن ۱۵ غیرنظامی به شهادت رسیدند.