به گزارش پارس نیوز، 

68 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 19 نفر کشته و 47 نفر زخمی شده اند.

در یکی از موارد گزارش شده در شهر «هیوستون» در ایالت تگزاس دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی گزارش کرده و علت آن را اختلافات خانوادگی برشمرده است.

تیراندازی در شهر فلورانس در ایالت کارولینای جنوبی یک کشته و هفت زخمی برجای گذاشت. پلیس فلورانس اعلام کرد درگیری مرگبار با مردی که چندین کودک را در خانه ای در فلورانس گروگان گرفته بود به کشته شدن یک افسر پلیس و زخمی شدن شش افسر دیگر منتهی شد. درگیری بین آدم ربا و نیروهای پلیس دو ساعت بطول انجامید و سرانجام با بازداشت گروگانگیر خاتمه یافت.

تیراندازی در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت. این حادثه درنتیجه درگیری بین سرنشینان دو خودرو روی داد. مشاجره بین دو نفر در بیرمنگام در ایالت آلاباما به درگیری مسلحانه کشیده شد. در این حادثه هر دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در میامی ایالت فلوریدا دو کشته برجای گذاشت. در این حادثه یک زوج مسن به دلیل اختلافات خانوادگی به زندگی خود پایان دادند. درگیری در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا نیز یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. پلیس اعلام کرد درگیری بین سرنشینان دو خودرو روی داده است.

بیست مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، 118 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 37 نفر کشته و 57 نفر زخمی شده اند. 40 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 186 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 56 نفر کشته و 104 نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آنها کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی خواهد شد.