به گزارش پارس نیوز، 

یک منبع در یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت که در ماه سپتامبر ۱۰۳ دستگاه خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پی عملیات‌های این یگان در جبهه‌های مختلف منهدم شده است.

این منبع اظهار داشت که در ماه سپتامبر ۴۵ عملیات از سوی یگان مهندسی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یمن علیه مزدوران و مراکز تجمع متجاوزان در جبهه‌های مختلف انجام شده است.

پیش از این یک منبع یمنی گفته بود که در طول ماه سپتامبر گذشته در پی عملیات‌های تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف بیش از ۶۰۰ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

شکست عملیات متجاوزان در ساحل غربی

یک منبع نظامی در ساحل غربی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات متجاوزان و مزدوران برای پیشروی در جنوب غرب "التحیتا" را به شکست کشاندند که در پی این عملیات دفاعی ۵ خودروی نظامی و یک کامیون نظامی منهدم شد و شماری از ان‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

گلوله باران مناطق مرزی صعده

متجاوزان سعودی مناطق مسکونی بخش مرزی شدا در استان صعده واقع در شمال یمن را طبق روال روز‌های گذشته هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند. همزمان جنگنده‌های ائتلاف متجاوزی نیز مناطق مختلفی از صعده را بمباران کردند که در پی این حملات خساراتی به اموال شهروندان یمنی وارد شد.