به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از المسیره، یک منبع یمنی گفت که در طول ماه سپتامبر گذشته در پی عملیات‌های تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف بیش از ۶۰۰ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

حملات متجاوزان به مناطق مسکونی صعده

متجاوزان سعودی طبق روال روز‌های گذشته روستا‌های مسکونی بخش مرزی "شدا" در استان صعده واقع در شمال یمن را آماج حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی اتوبان بخش مرزی شدا و مزارع شهروندان در منطقه "بنی ذهل" در بخش الظاهر صعده را بمباران کردند که این حملات خساراتی در پی داشته است.

شکست عملیات مزدوران در جبهه "نِهم" صنعا

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت تپه "الرباح" در جبهه "نِهم" صنعا را به شکست کشاندند که در پی آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیدند.

عملیات منحصر به فرد نیرو‌های یمنی در بخش صراوح

نیرو‌های یمنی امروز دوشنبه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در یکی از تپه‌های اطراف "هیلان" در بخش "صراوح" در مارب را هدف حملات منحصر به فرد خود قرار دادند که در پی این عملیات شمار زیادی از مزدوران به هلاکت رسیده ویا زخمی شدند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین تلاش مزدوران برای پیشروی در اطراف گذرگاه علب و منطقه مجازه در عسیر را ناکام گذاشتند.