به گزارش پارس نیوز، 

«رودی جولیانی» وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در جمع برخی عناصر ضدانقلاب مدعی شد تحریم‌های ضد ایرانی منجر به مشقت اقتصادی شده است که قابلیت تبدیل شدن به انقلابی موفق را دارد- اظهاراتی که به طور آشکار با ادعای واشنگتن مبنی بر اینکه قصد براندازی نظام ایران را ندارد در تضاد است!

جولیانی که از جیره‌خواران گروهک تروریستی منافقین است و پیشتر نیز مدعی کارآمدی سیاست‌های ترامپ علیه ایران شده بود؛ در ادامه ادعاهای خود افزود: نمی‎دانم کی آنها را برمی‎اندازیم. ظرف چند روز، چند ماه یا یکی دو سال. اما این مسئله تحقق می‎یابد.

اظهارات جولیانی که ادعا می‎شود مواضع شخصی وی است و ربطی به تصمیمات دولت واشنگتن ندارد (!) درحالی ایراد شد که آمریکایی‌ها از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در عین آنکه آشکارا از بروز ناآرامی و اغتشاش در ایران حمایت می‎کنند؛ مدعی هستند که قصدشان صرفاً تغییر رفتار ایران است و نقشه براندازی را دنبال نمی‎کنند.

جولیانی پیشتر نیز در ماه میلادی جولای، در پاریس و در جمع گروهک منافقین ادعاهای مشابهی را مطرح کرده بود که بعدها، وزارت خارجه آمریکا آنها را اظهار نظر شخصی توصیف کرد!