به گزارش پارس نیوز، 

در یونان و جزیره‌ی سیروس (Syros) روحانیان کلیسا درخواستی برای استخدام یک نگهدارنده‌ی گربه داده‌اند؛ این پرستار باید از 55 گربه به صورت همزمان و همه روزه نگهداری کند؛ این شغل برای عاشقان گربه‌ها، حرفه‌ای رویایی است. علاقه‌مندان به این شغل باید خصوصیات خاصی داشته باشند، داوطلبان باید سنشان بالای 45 سال باشند و از لحاظ روانی بتوانند با گربه‌ها ارتباط برقرار کنند همچنین باید توانایی نگهداری و غذادادن به 55 گربه را داشته باشند و در صورت نیاز برای گربه‌ها آواز بخوانند و آنها را نوازش کنند.

این شغل پردردسر به نظر می‌رسد و تنها افرادی از پس آن برمی‌آیند که به‌راستی به گربه‌ها علاقه‌مند باشند؛ البته در نظر داشته باشید که برای این پرستار گربه مزایایی هم در نظر گرفته شده است. هر کسی که این شغل را به‌دست بیاورد می‌تواند به صورت کاملا رایگان در جزیره‌ی سیروس زندگی کند و همواره از چشم‌انداز دریای اژه لذت ببرد.

جالب است بدانید که این آگهی استخدام 29000 بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است. درباره‌ی مزایای این شغل نیز گفته شده که پرستار هیچ وقت تنها نخواهد بود زیرا همیشه گربه‌ها همواره در کنارش هستند. ناگفته نماند که زندگی فردی که برای این شغل انتخاب شود به‌راستی رایگان خواهد بود و حتی لازم نیست هزینه آب، برق و... را نیز پرداخت کند. کارفرمایان می‌خواهند پرستار گربه‌هایشان احساس راحتی داشته باشد و کل جزیره را حیاط خانه خود بداند.

حقوق ریالی این شغل هنوز مشخص نیست اما از آن به عنوان حرفه‌ای نیمه وقت یاد شده است و 4 ساعت کار را برای آن کافی می‌دانند. جالب است بدانید که تا به حال صدها نفر برای درخواست این شغل اقدام کرده‌اند و تا آخر ماه مشخص می‌شود که چه کسی برای عجیب‌ترین شغل دنیا انتخاب شده است.