به گزارش پارس نیوز، 

وی با اشاره به شبکه هایی چون فیس بوک و توییتر، گفت که به نظر من، این رسانه ها همین حالا هم در فرآیند برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره که قرار است ششم نوامبر (پانزدهم آبان ماه) برگزار شود، دخالت کرده اند.

ترامپ و قانونگذاران جمهوریخواه آمریکا پیش از این نیز موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی را به تعصب و جانبداری سیاسی علیه محافظه کاران متهم کرده اند.

ترامپ قبلا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد که مداخله واقعی در جریان آن انتخابات، این بود که همه این شرکت ها، شرکت های فوق لیبرالی هستند که به نفع هیلاری کلینتون نقش آفرینی کرده اند. این در حالی است که گوگل و دیگر شرکت های مرتبط با فناوری، برخورداری از تعصب سیاسی را رد کرده اند.

قرار است جلسه استماع مدیران فیس بوک و توییتر امروز چهارشنبه به وقت آمریکا در کمیته اطلاعات سنا برگزار شود و احتمال دارد که نمایندگان جمهوریخواه مساله مربوط به جانبداری سیاسی را در جریان آن مطرح کنند.

همچنین انتظار می رود در جریان این جلسه، مدیران فیس بوک و توییتر از شرکت های خود در برابر ادعای شکست در روند مقابله با تمهیدات خارجی برای اعمال نفوذ بر سیاست آمریکا دفاع کنند.

نهادهای اطلاعاتی آمریکا در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده به نفع ترامپ، دخالت کرده است.