به گزارش پارس نیوز، 

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله بعد از ظهر امروز یکشنبه، یک فروند موشک بالستیک «زلزال۱» را به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در پایگاه «مشعل» در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

منابع نظامی یمنی ضمن اعلام خبر شلیک موشک بالستیک، به جزئیات مربوط به آن اشاره نکردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، نیمه‌ شب گذشته نیز محل تجمع نیروهای ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان یمنی همپیمان با این ائتلاف را در ساحل غربی، با یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد، هدف قرار دادند.

پایگاه خبری شبکه «المسیرة» اعلام کرد که یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به سوی محل تجمع نیروهای مشترک ائتلاف سعودی و مزدوران یمنی آن در ساحل غربی شلیک شد که با دقت بالا به هدف اصابت کرد.

به گزارش المسیره، نیروهای توپخانه‎‌ای یمن امروز همزمان مواضع شبه نظامیان ارتش سعودی را در «جبل قیس» واقع در جازان هدف قرار دادند.

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تنها ظرف یک ماه اخیر در جبهه‌های مختلف جنگ این کشور تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی به صفوف عناصر ائتلاف سعودی وارد کردند.

وبگاه یمنی «۲۶ سپتامبر یمن» نوشت: تنها یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه ساحل غربی، جبهه نَهِم، جبهه‌های البیضاء ، جبهه الجوف و جبهه‌های مرزی دشمن بیش از ۲۶۷ نفر از نیروهای ائتلاف سعودی را کشته و ۴۰۷ نفر دیگر را زخمی کرد.

تنها در جبهه ساحل غربی بیش از ۹۰ نفر از مزدوران ائتلاف سعودی از جمله فرمانده تیپ چهارم لشکر حمدی شکری کشته و بیش از ۱۲۰ نفر دیگر زخمی شدند و ۲۶ دستگاه خودروی نظامی هم از کار انداخته شد.