به گزارش پارس نیوز، 

«گلن جیکوبز» یکی از کشتی گیران کمپانی دبلیو دبلیو ای WWE که به «کین» معروف است موفق شد شهردار سومین شهر بزرگ ایالت تنسی آمریکا شود.

یک قهرمان کُشتی‌کج در آمریکا، شهردار شد!

او که یکی از هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است با وعده های عجیبی همچون حذف مالیاتی بر کرسی شهرداری شهرستان ناکس تکیه زد.

کین که به گفته هوادارانش از جهنم آمده است با 66 درصد آراء «لیندا هانی»، نامزد دموکرات را شکست داد و عنوان شهردار سومین شهر بزرگ و پرجمعیت تنسی را به دست آورد. این کشتی گیر که به هیولای بزرگ قرمز معروف است سابقه رفتاری چندان خوشایندی ندارد و در سخنرانی پیروزی انتخاباتی خود نیز به خشونت هایش در مسابقات کشتی کج اشاره کرد.

یک قهرمان کُشتی‌کج در آمریکا، شهردار شد!

برخی از رسانه های هوادار کین با اشاره به فن معروف او که «چوک اسلم» نام دارد، نوشتند او با همین ضربه رقبای خود را در انتخابات کنار زد. این در حالی است که برخی از رسانه ها با پیش کشیدن پیروزی «جس ونتورا» یکی دیگر از بازیکنان رشته کشتی حرفه ای و دوست نزدیک دونالد ترامپ در انتخابات فرمانداری مینه سوتا اعلام کردند کین نیز همانند ونتورا از حمایت های پشت پرده رئیس جمهور برخوردار بوده است.

یک قهرمان کُشتی‌کج در آمریکا، شهردار شد!

کین  51 ساله عناوین قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن دنیا و قهرمانی ای سی دبلیو ECW را دارد و سالیانه یک میلیون و سیصد هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.