به گزارش پارس نیوز، 

ران ریگان پسر چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت: اگر ولادیمیر پوتین در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت می کرد، می توانست از دیدگاه طرفداران ترامپ بر هر نامزد دموکراتی پیروز شود.

وی افزود: اگر بخواهیم مساله را از دیدگاه طرفداران ترامپ بررسی کنیم، آنها ولادیمیر پوتین را به عنوان رئیس جمهور آمریکا بر هر نامزدی از حزب دموکرات ترجیح می دهند. اگر ترامپ عاشق پوتین باشد، طرفداران او نیز عاشق پوتین خواهند بود.

ترامپ و تیم وی با اتهامات گسترده‌ای درباره تبانی و دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روبرو هستند. رابرت مولر دادستان ویژه پرونده روسیه در حال تحقیق درباره این اتهامات است. وی هنوز به هیچ گونه سند و مدرکی درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دست نیافته است.

در حالی که مخالفان ترامپ وی را به اتخاذ موضع نرم در برابر روسیه متهم کرده‌اند ولی ترامپ بر این باور است که هیچ رئیس جمهوری قبل از وی تا این حد در برابر مسکو سختگیر نبوده است.

آمریکا به تازگی 12 شهروند روسی را به دست داشتن در حملات سایبری و هکری متهم کرده است.

مسکو اتهامات جدید مطرح شده از سوی آمریکا را رد کرده است. نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی هستند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری دخالت کرده است.