به گزارش پارس نیوز، 

بک دوری-استاین، تندنویس سابق کاخ سفید که به دلیل رفتارهای رئیس‌جمهور آمریکا استعفا کرده است، دونالد ترامپ را به دروغگویی به مردم آمریکا متهم کرد.

تندنویس پیشین کاخ سفید می گوید به دلیل اینکه دولت ترامپ برای دفتر وی احترامی قائل نبود و نقش کارکنان کاخ سفید را تنزل داده بود، از سمتش کناره گیری کرده است. دوری-استاین که در دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان تندنویس کاخ سفید فعالیت می کرد، امروز (چهارشنبه) در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد ترامپ به تندنویس ها اجازه نمی دهد در برگزاری جلسات و یا نشست های خبریش حضور داشته باشند. وی افزود این اقدام ترامپ عبور از خط قرمز است.

کارمند سابق کاخ سفید افزود: استعفا کردم، زیرا دیگر نمی توانستم به جایی که در آن کار می کردم افتخار کنم. احساس کردم رئیس جمهور ترامپ دارد به مردم آمریکا دروغ می گوید و حتی تلاش هم نمی کرد که راست بگوید. او حتی به خودش زحمت نمی داد در جلسات از تندنویس ها استفاده کند.

دوری-استاین همچنین در مقاله ای که در روزنامه نیویورک تایمز به چاپ رسید، تصریح کرد ترامپ از نزدیک بودن میکروفون به صورتش خوشش نمی آید و به همین دلیل هنگام برگزاری جلسات یا نشست های خبری هیچ تندنویسی در دفتر بیضی کاخ سفید (دفتر ریاست جمهوری آمریکا) حضور ندارد.

وی با اشاره به گفتگوی غیررسمی مجری سابق فاکس نیوز با ترامپ پیش از یک نشست خبری، افزود در دوران ریاست جمهوری اوباما، گفتگوهای غیررسمی (رئیس جمهور) با خبرنگاران بعد از ساعت های کاری صورت می گرفت نه در طول روز یا پیش از نشست های خبری.

تندنویس سابق کاخ سفید همچنین گفت: آقای ترامپ دوست دارد هر مخالفتی با خودش را به اخبار جعلی ربط دهد. اگر او واقعا قربانی گزارش های غیردقیق است، چرا تا این حد مخالف ثبت حقاق یا یادداشت‌ کردن مطالب مطرح شده در جلسات و نشست های خبری است؟