به گزارش پارس نیوز، 

"شیخ نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان یادآور شد، آمریکا امروز با ظلم و ستم پایکوبی به راه انداخته و آنچه بر زبان می‌آورد برگرفته از ظلم است و تصمیماتی توام با تجاوز و جنایت‌های فجیع را برای دنیا اعلام می کند. 

وی تاکید کرد: آمریکا مسبب تمام بحران های دنیا است و حتی در برابر متحدان اروپایی اش بحران های تازه ای به وجود می‌آورد. 

شیخ نعیم قاسم افزود: یک کشوری را که با آمریکا تفاهم دارد و یا جایی برای تعامل با آن می یابد، به من نشان دهید.آمریکا است که برای ما بحران سازی می‌کند.

وی در ادامه گفت: هرچند آمریکا از گروهی از کشورهای خلیج فارس راضی است اما این رضایت موقتی و تا زمانی است که بتواند از آنان باجخواهی مالی بعمل آورد و هنگامی که پانصد میلیارد دلار تمام شود یا پانصد میلیارد دیگر از راه می رسد تا رضایت آمریکا ادامه یاید و یا اینکه کسی که چاه کنده است به چاه می افتد.

جانشین نصرالله اظهار داشت: شاهد بودیم که آمریکا از متجاوزان حمایت می‌کرد سپس زمانی که منافعش چیزی غیر از آن بود، آنان را رها کرد و اینجاست که باید به خاطر داشته باشیم اسرائیل در منطقه ما ابزار اصلی آمریکا است و باید به مقابله با آن برخیزیم زیرا اسرائیل عامل فتنه انگیزی و نابودی زندگی و قاتل کودکان و غاصب سرزمین است و اسرائیل است که مانع رشد و توسعه ماست و آینده ما و فرزندانمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

نعیم قاسم گفت: باید جهتگیری ما علیه اسرائیل باشد تا این رژیم نتواند مرزهایش را ترسیم کرده و بتوانیم برای پایان این اشغالگری و بازپس دادن سرزمین به صاحبان اصلی‌اش گام‌های مناسبی برداریم. 

شیخ نعیم قاسم در مورد معامله قرن نیز اظهار داشت: به هر حال مشخص است که معامله قرن ادامه نخواهد یافت حتی اگر تمام دنیا در مورد آن گرد هم آیند زیرا مقاومت فلسطینی و عربی و اسلامی وجود دارد و در نهایت پیرزوی با حق و سرزمین و انسان های شریف است.

وی همچنین یادآور شد: تجربه نشان داده است هنگامی که بایستیم، پیروز می شویم و ما نیز همواره قد علم خواهیم کرد تا پیروز شویم.