به گزارش پارس نیوز، 

تحلیلگر کانال 10 رژیم صهیونیستی اقرار کرد ارتش سوریه و متحدانش به پیروزی عظیمی دست پیدا کرده‌اند و دمشق به مسیر تسلط کامل بر کشور بازگشته است.

هر روز که دستاوردهای ارتش سوریه و متحدانش بیشتر می‌شود، اعتراف صهیونیست‌ها به شکست در این باره نیز افزایش پیدا می کند.

گروه رسانه‌ای «الاعلام‌الحربی» در لبنان به نقل از «حیزی سمنطوف» تحلیلگر امور عربی کانال 10 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در خصوص سوریه، تحولات واقعا دراماتیکی رخ داده؛ به زبان ساده، صحبت از پیروزی عظیم ارتش سوریه و متحدانش بر شورشیان و بازگشت به مسیر سیطره کامل دولت سوریه است، مردی (بشار اسد) که بارها و بارها فاتحه‌اش خوانده شده، دوباره برای تسلط بر سوریه بازگشته است.

همچنین حدود یک هفته پیش «ایهود یعری» تحلیلگر کانال دوم رژیم صهیونیستی به سخنرانی اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله (در هشتم تیرماه) که گفت سوریه در آستانه یک پیروزی بزرگ است، واکنش نشان داد و اعلام کرد نصرالله درست می‌گوید.

بر اساس گزارش گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» در لبنان، یعری گفت: دبیرکل حزب‌الله گفت که او و بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) در برابر یک پیروزی بزرگ در برابر شورشیان قرار دارند، من بدون تعارف می‌گویم که این پیروزی بر اسرائیل نیز هست، ما در جنگ سوریه شکست خوردیم و اسد به مرزها خواهد رسید.

عملیات ارتش سوریه در جنوب و درعا از اول تیرماه آغاز شده و تا کنون بیش از 50 شهرک و روستا پاکسازی شد‌ه‌اند.