به گزارش پارس نیوز، 

شاخه نظامی حماس موفق شد تلفن‌های همراه تعدادی از افسران رژیم صهیونیستی را هک و اطلاعات حساس آنها را استخراج کند.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس موفق شدند به اطلاعات حساس مربوط به نحوه عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه دست پیدا کند.

بر اساس گزارش روزنامه «هاآرتص»، گردان‌های القسام از طریق برنامه‌های ویژه پیگیری جام جهانی روسیه (از 24 خرداد تا 24 تیر 1397)، تلفن‌های همراه دهها نظامی و افسر صهیونیستی را هک و اطلاعات آنها را استخراج کردند.

این روزنامه در ادامه به نقل از دو افسر صهیونیست اعلام کرد، دو سه برنامه اندرویدی هدف این هک قرار گرفته‌اند که گردان‌های القسام از خلال آنها به اطلاعات حساس نظامیان و استقرار آنها در مرز غزه دست پیدا کرده‌اند.

هاآرتص سپس به نقل از یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت، نظامیان اسرائیلی همچنان در معرض حمله‌های اینترنتی اعضای حماس قرار دارند و امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، حماس را در این زمینه توانا می‌داند.

در ادامه این گزارش آمده است حماس از طریق فیسبوک و واتساپ پیام‌هایی به نظامیان رژیم صهیونیستی می‌داده و آنها را تشویق می‌کرده برنامه‌های مربوط به جام جهانی روسیه را دانلود کنند، به محض دانلود ونصب برنامه، هکرها به اطلاعات گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کرده‌‌اند.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی از 30 مارس شاهد برپایی تظاهرات بازگشت است و نظامیان و تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی به صورت گسترده در این منطقه مستقر شده‌اند. تا کنون 135 فلسطینی در تظاهرات مذکور به شهادت رسیده‌اند و بیش از 15 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.