به گزارش پارس نیوز، 

 

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیام متزورانه نتانیاهو به مردم ایران به بهانه موفقیت‌های تیم ملی فوتبال را نشان از پشت‌پرده اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا جهت ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت دانست و گفت: بهتر است رژیم صهیونیستی هیچگاه فراموش نکند که جزو حاکمان منفور دنیاست و مردم ایران از رژیم صهیونیستی منزجر است.

محمدابراهیم رضاییدر واکنش به پیام ویدیویی اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بهانه درخشش اخیر تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه گفت: پیام ویدیویی نتانیاهو در دو بخش تقسیم شده که یکی مربوط به تیم ملی فوتبال و دیگری اعتراضات اخیر بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها بخصوص مشاور آقای ترامپ یعنی نماینده آمریکا در سازمان ملل در برنامه‌ریزی با اسرائیلی‌ها اعلام کرده بودند که در تیرماه برنامه‌هایی در ایران دارند. آنها برای فشار به بازار و ایجاد آشوب‌هایی سازمان‌دهی کردند که این رفتارها باعث ایجاد تحرکاتی در بین دو یا سه هزار نفر شد. مشخص بود که مردم کسبه نیز همراهی نکردند.

رضایی ادامه داد: آنها امید داشتند که بتوانند شکافی بین مردم و حکومت ایجاد کنند به همین دلیل نتانیاهو پیام ویدیویی را به بهانه درخشش فوتبالیست‌ها و حمایت از ورزشکاران منتشر کرد تا از این فضای روانی استفاده کند و از آن طرف حرکت تخریبی را در نظام دنبال نماید.

این نماینده مجلس پیام ویدیویی نتانیاهو را دارای جنبه روانی و تبلیغاتی دانست و گفت: البته مردم اعتنایی به چنین اقداماتی نمی‌کنند. صهیونیست‌ها منفورترین حاکمان در دنیا هستند. آنها زنان و کودکان بی‌پناه را می‌کشند و مردم ما از صهیونیست‌ها منزجر هستند و قطعا عکس‌العمل مناسب نشان خواهند داد.

وی در پایان گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که از برد تیم ملی فوتبال ایران و درخشش در جام جهانی روسیه برای منافع خود استفاده کند تا شکاف بین مردم و حاکمیت ایجاد کند که قطعا خیالی بیش نیست.