به گزارش پارس نیوز، 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است پس از دیدارها با مقامات ارشد روسیه امروز با رئیس‌جمهور این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو کند.

 «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه قرار است امروز نشستی با «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا داشته باشد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، پسکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: «رئیس‌جمهور روسیه امروز در کرملین میزبان بولتون خواهد بود».

وی در ادامه یادآور شد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای امروز چندین دیدار را برنامه‌ریزی کرده است از جمله دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه و «یوری اوشاکوف» دستیار رئیس‌جمهور و رئیس شورای امنیت ملی روسیه.

علاوه بر این، یک مقام دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «ان بی سی نیوز» تأیید کرده است که بولتون امروز با پوتین دیدار می‌کند.

بولتون امروز پس از ورود به مسکو ابتدا با «یوری آوریانوف» معاون شورای امنیت ملی روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس به وزارت خارجه روسیه رفت تا در ساختمان این وزارتخانه با سرگئی لاوروف دیدار و گفت‌وگو کند.

منابع خبری تصاویر مربوط به ورود بولتون به ساختمان وزارت خارجه روسیه را منتشر کردند اما جزئیات این نشست منتشر نشده است.

روابط عمومی شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه اعلام کرد: «آوریانوف و بولتون در دیدار امروز درباره چشم‌انداز همکاری میان دو کشور از طریق شوراهای امنیت ملی آمریکا و روسیه گفت‌وگو کردند».

سخنگوی کاخ کرملین در کنفرانس خبری امروز خود از جزئیات مربوط به مسائل احتمالی مطرح در نشست بولتون با رئیس‌جمهور روسیه سخنی به میان نیاورد و تنها گفت: «اجازه دهید منتظر بمانیم تا این دیدار برگزار شود».

پیش از این کاخ کرملین اعلام کرده بود که موضوعات مورد گفت‌وگو در سفر بولتون به روسیه، روابط دوجانبه میان مسکو و واشنگتن، مسئله خلع‌سلاح و نیز مسائل منطقه‌ای و ثبات بین‌المللی است.