به گزارش پارس نیوز، 

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر نمی تواند درباره دیدار ترامپ و پوتین چیزی را بیان کند.

 دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز درباره خبرهای منتشره درباره دیدار سران روسیه و آمریکا اعلام کرد: نه کرملین و نه کاخ سفید تا کنون هیچ بیانیه رسمی را درباره دیدار رؤسای جمهوری دو کشور منتشر و اعلام نکرده اند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ادامه داد: نمی توانم در این باره چیزی را اعلام کنم.

این در حالیست که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا قرار است هفته آینده برای فراهم کردن مقدمات دیدار احتمالی «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه به مسکو سفر کند.

به گزارش اسپوتنیک، وی قرار است در این راستا دیدارهائی را با برخی از مقامات روسیه در مسکو داشته باشد.

روزنامه تایمز انگلیس ساعاتی پیش در گزارشی اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قرار است برای شرکت در نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» در ۱۱ جولای سال جاری میلادی (۲۰ تیر ماه) به بروکسل پایتخت اتریش سفر کرده و از آنجا عازم لندن شود.

در گزارش تایمز در این خصوص آمده بود: دیدار ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه یا قبل از این زمان و یا پس از اتمام سفر رئیس جمهوری آمریکا به لندن در ۱۳ جولای (۲۲ تیرماه) برنامه ریزی خواهد شد.

این درحالیست که کاخ کرملین دو روز پیش (سه‌شنبه) اعلام کرد تا قبل از برگزاری نشست تابستانه ناتو هیچ برنامه‌ای مبنی بر دیدار بین ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا وجود نخواهد داشت.

پیشتر یک مقام ارشد دولت آمریکا و ۲ دیپلمات آگاه به روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پُست» گفته بودند ترامپ احتمالاً در حاشیه برگزاری نشست سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با همتای روسی خود دیدار خواهد کرد.