به گزارش پارس نیوز، 

گردان‌های حزب الله عراق با اشاره به حملات هوایی تجاوزکارانه اخیر آمریکا اعلام کرد حمله به مواضع مقاومت باعث از سرگیری مجدد درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد شد.

گردان‌های حزب‌الله در واکنش به حمله هوایی آمریکا به مواضع حشدالشعبی اعلام کرد: حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ما غافلگیر کننده نبود؛ زیرا هدف از حضور ما در نوار مرزی تعقیب عناصر گروه داعش است.

حزب‌الله عراق در ادامه اعلام کرد: تأمین امنیت مرز‌ها و نابودی داعش، خواب را از چشمان آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی و مزدوران آن‌ها ربوده است. آن‌ها تلاش می‌کنند داعش و دیگر گروه‌های وابسته به آن همچنان مثل خنجری زهرآگین در پیکره جهان اسلام باقی بمانند.

گردان‌های حزب‌الله افزود: آن‌ها ( آمریکایی‌ها) از داعش به عنوان بهانه‌ای برای حضور در پایگاه‌های موجود در منطقه بخصوص در مناطق مرزی عراق و سوریه استفاده می‌کنند، ولی ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی و برنامه‌های آمریکا هیچ تردیدی به خود راه نداده‌ایم و نخواهیم داد.

حزب‌الله عراق اضافه کرد: ترامپ احمق و نتانیاهوی ناقص‌العقل به خوبی می‌دانند که شهدای دیروز به کدام فرهنگ و باور وابسته هستند. ما جنایات آن‌ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و هویت عاملان آن در روز‌های آینده مشخص خواهد شد و زمانی که به هویت عاملان جنایت اخیر پی ببریم متناسب با حجم جنایت، در برابر آن موضع‌گیری می‌کنیم.