به گزارش پارس نیوز، 

رئیس جمهوری آمریکا از کارمندان روزنامه واشنگتن پست خواست اعتصاب کنند تا ایالات متحده به قول وی از شر اخبار جعلی رهایی یابد.

«دونالد ترامپ» در توییتی نوشت: کارمندان واشنگتن پست خواستار اعتصاب هستند، زیرا بزوس (مالک شخصی این روزنامه) به آنها دستمزد کافی نمی دهد. به نظرم، یک اعتصاب طولانی مدت و واقعی، ایده خوبی خواهد بود. کارمندان پول بیشتری دریافت خواهند کرد و ما هم در طولانی مدت از شر اخبار جعلی نجات خواهیم یافت.

ترامپ همچنین بر ادعای مطرح شده خود در گذشته مبنی بر اینکه روزنامه واشنگتن پست، لابی گر ثبت شده است، تاکید کرد.

این توییت واکنشی بود به گزارش اخیر واشنگتن پست در مورد دیدار «راجر استون» مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ با یک مقام روس در جریان کارزار انتخاباتی 2016 آمریکا که در آن نشست، بحث پرداخت دو میلیون دلار به مقام روسیه در ازای به لجن کشیدن «هیلاری کلینتون» رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

در همین حال، بیش از 400 تن از کارمندان واشنگتن پست در نامه ای سرگشاده به «جف بزوس» مالک این روزنامه، پیشنهاد اخیر وی در مورد افزایش 10 دلاری دستمزدها و تغییر نکردن مزایای بازنشستگی را غیرمنصفانه دانستند. 

افرادی که ذیل این نامه را امضا کردند، خواستار برخورداری از دستمزدهای عادلانه و مزایای منصفانه بازنشستگی، بهره مندی از مزایای مراقبت های بهداشتی و امنیت شغلی شدند. در این نامه اشاره ای به برگزاری اعتصاب نشده است. 

رئیس جمهوری آمریکا از زمان به قدرت رسیدن، روزنامه واشنگتن پست را در فهرست رسانه های به زعم وی جعل کننده اخبار قرار داده است.