به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از سی‌بی‌اس‌نیوز،  دونالد ترامپ در نشست خبری با شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن مدعی شد که رفتار ایران پس از خروج آمریکا از برجام متفاوت شده‌است.
 
دونالد ترامپ مدعی شد:‌ ایران پس از خروج من از برجام متفاوت عمل می‌کند، آنها دیگر اهمیتی به مدیترانه نمی‌دهند، به آنچه که در سوریه و یمن در جریان است نمی‌پردازند،‌ آنها نسبت به سه ماه قبل کاملا کشوری متفاوت شده‌اند.
 
ترامپ در  خصوص خروج از روند مذاکره با کره‌شمالی نیز گفت:‌ اگر لازم باشد،من کاملا آمادگی دارم تا از مذاکره با کرهِ‌شمالی خارج شوم، قبلا یک بار این کار را کرده‌ام (خروج از توافق هسته‌ای با ایران)، باید بتوان از روند مذاکره خارج شد.
 
وی همچنین افزود:‌ امیدوارم ایرانی‌ها روزی به میز مذاکره بیایند و با ما به توافق برسند، توافق برای آنها خوب، برای همه خوب است.
 
شینزو آبه نیز ضمن ابراز تمایل به عادی‌شدن رابطه ژاپن و کره‌شمالی تأکید کرد:‌ هر گونه توافق با کره‌شمالی باید همه سلاحهای هسته‌ای و موشکهای بالستیک این کشور را پوشش دهد و تحریم‌ها علیه پیونگ باید تا زمان اجرای تمام تعهداتی که در توافق خواهد بود،‌ حفظ شود.
 
رئیس‌جمور آمریکا هم ضمن بیان اینکه امیدار است در آینده روابط آمریکا و کره‌‌شمالی عادی شود افزود:‌ اگر نشست با کیم‌ جونگ‌اون، رهبر کره شمالی خوب پیش برود، او را به کاخ سفید دعوت خواهم کرد.