به گزارش پارس نیوز، 

ضد حمله‌هایی که نیرو‌های یمنی برای دفع حمله ارتش و مزدوران سعودی در ساحل غربی یمن آغاز کرده اند ادامه دارد و این نیروها شهر الدریهمی را آزاد و پنج پایگاه نیرو‌های اماراتی و شبه نظامیان مزدور را در منطقه الجاح و اطراف آن منهدم کردند. منابع بیمارستانی در عدن نیز از انتقال ۵۲ جسد به این شهر خبر دادند که شمار کشته‌های مزدوران را به ۱۱۰ کشته در کمتر از یک هفته گذشته افزایش می‌دهد.

این گزارش می افزاید تصاویر و اظهارات، دروغ بودن ادعا‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل غربی را نشان می‌دهد و ده‌ها تلاش برای نفوذ مزدوران وابسته به امارات به طرف الحدیده در طول یک هفته گذشته شاهد شکست بزرگی بوده است و تلفات گسترده نیز شاهد فریبکاری رسانه‌ای و اخبار جعلی آن‌ها به شمار می‌رود. آتش نیرو‌های یمنی که از خودرو‌های اماراتی زبانه می‌کشد شاهد دیگری بر شکست مزدوران در ساحل غربی است و آنچه گستردگی شکست آن‌ها را تایید می‌کند اجساد کشته شدگانی است که در میادین درگیری بر روی زمین مانده است.

موشک‌های هدایت‌شونده نیرو‌های یمنی عاملی برای وحشت مزدوران شده و خودرو‌های بیشتری از نیرو‌های امارات را هدف قرار داده است. تصاویر منتشرشده توسط ستاد تبلیغات جنگ یمن لحظه فرار گروهی مزدوران را از میدان جنگ نشان می‌دهد.

عملیات ضد حمله نیرو‌های یمنی به منطقه ساحلی الجاح در فاصله ۵۰ کیلومتری بندر راهبردی الحدیده نیز کشیده شد و کشته شدن ۴۰ مزدور و اسارت ۱۵ نفر دیگر و انهدام سه خودرو زرهی را به دنبال داشت

در نجران در جنوب عربستان سعودی نیز دشمن تلاش کرد با سرگرم کردن نیرو‌های یمنی، حمله‌ای گسترده به طرف صحرای اجاشر انجام دهد، اما این عملیات با شکست مواجه شد چرا که نیرو‌های یمنی هوشیار بودند.

نیرو‌های یمنی به دفع این حمله در نجران اکتفا نکردند و به حمله‌ای مستقیم اقدام و تجمعات ارتش سعودی را در منطقه سدیس هدف قرار دادند.